Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • INÍCIO
  • Atual
  • ANTERIORES
  • About
    • SOBRE A REVISTA
    • EQUIPE EDITORIAL
    • SUBMISSÕES
    • Diretrizes para autores
    • Privacy Statement
    • CONTATO
  • Index
  • Avaliadores
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
  • TEMPLATE
    • Português
    • Espanhol
    • Inglês
  • NOTÍCIAS
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 8 (2002)

No. 8 (2002)

					View No. 8 (2002)
Published: 2002-04-15

Artigos

  • FORMAÇÃO DE PROFESSORES DA REDE MUNICIPAL DE ENSINO: UM ESTUDO AVALIATIVO

    Carmesina Ribeiro Gurgel, Ana Maria Pàdua de Oliveira, Maria do Socorro Leal Lopes, Raimundo Hèlio Leite
    • PDF (Português (Brasil))
  • A ABORDAGEM CONCEITUAL E O PROCESSO DE ENSINO – APRENDIZAGEM

    Armstrong Miranda Evangelista
    • PDF (Português (Brasil))
  • A FORMAÇÃO DE PROFESSORES FRENTE AS NOVAS POLÍTICAS EDUCACIONAIS

    Ana Teresa Silva Sousa, Paulo Rômulo de O. Frota
    • PDF (Português (Brasil))
  • A BUSCA DA QUALIDADE NO PROCESSO FORMATIVO

    Jose Pires
    • PDF (Português (Brasil))
  • FORMAÇÃO DE PROFESSORES – UMA RETROSPECTIVA

    Neide Cavalcante Guedes
    • PDF (Português (Brasil))
  • UMA ABORDAGEM HISTÓRICA DOS LIVROS DIDÁTICOS DE LÍNGUA PORTUGUESA

    Celdon Fritzen, Gladir da Silva cabral
    • PDF (Português (Brasil))
  • HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO: CONSIDERAÇÕES SOBRE A TRAJETÓRIA HISTORIOGRÁFICA NO BRASIL, PIAUÍ E EM PICOS (PI)

    Maria Alveni Barros Vieira
    • PDF (Português (Brasil))
  • CRIATIVIDADE, EDUCAÇÃO E SOCIEDADE

    Maria de Lourdes Rocha Lima Nunes, Teresa Maria Lima Nunes
    • PDF (Português (Brasil))
  • EDUCACAO DIALOGICA-PROBLEMATIZADORA NA FÍSICA CONTEMPORANEA

    Wagner Duarte José, Franklin Bispo dos Santos, Fabio da Purificação de Bastos
    • PDF (Português (Brasil))
  • PESQUISA EM SALA DE AULA: ENTRE RESISTÊNCIAS E AVANÇOS

    Osmar de Souza
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

idiomas

Idioma

Português (Brasil) English Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

barralateral

REDES SOCIAIS

   

Preservação

Preservação Digital

The Journal is a publication of the Graduate Program in Education (PPGED/UFPI)
Contact / Address
The Journal Languages, Education, and Society - LES
ISSN: 1518-0743 | e-ISSN: 2526-8449 | DOI Prefix: 10.26694 | Qualis: A3
Federal University of Piauí, Ministro Petrônio Portella University Campus
Center for Education Sciences, Graduate Program in Education - PPGEd
Neighborhood: Ininga, ZIP Code: 64049-550, Teresina - PI
Email: revistales.ppged@ufpi.edu.br

The Journal Languages, Education, and Society - LES is licensed under Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.