Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
CHAMADA PARA SUBMISSÃO DE ARTIGOS 1
CHAMADA PARA SUBMISSÃO DE ARTIGOS 2
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 2 (2023): A diversificação do campo de comunicação política e opinião pública
Vol. 12 No. 2 (2023): A diversificação do campo de comunicação política e opinião pública
DOI:
https://doi.org/10.26694/2317-3254.rcp.v12i2
Published:
2024-07-28
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
Preface
Joscimar Silva, Mércia Alves
2-8
PDF (Português (Brasil))
Artigos
Novas questões e tendências nos estudos de comunicação política e opinião pública
entrevistas com Fernando Azevedo, Vera Chaia e Mara Telles
Joscimar Silva, Mércia Alves, Ivan Machado Veras Júnior
11-35
PDF (Português (Brasil))
THE SPACE OF ANTI-DEMOCRATIC DISCOURSES IN THE MEDIA
CHARACTERISTICS OF THE JOURNALISTIC PROCESS CONTRIBUTING TO POPULISM
Breno Lima Moreira
36-62
PDF (Português (Brasil))
OUTSIDERS OR SYSTEMIC CANDIDATES?
THE STRATEGIES OF CANDIDATES ROMEU ZEMA (NEW) AND ALEXANDRE KALIL (PSD) IN THE DISPUTE FOR GOVERNMENT OF MINAS GERAIS
Carla Montuori Fernandes, Luiz Ademir de Oliveira, Fernando de Resende Chaves, Arthur Raposo Gomes
63-97
PDF (Português (Brasil))
PSYCHOMETRIC TECHNIQUES IN OPINION RESEARCH
IDEOLOGY MEASUREMENT WITH IRT BY POLLING INSTITUTES
João Cardoso Lara Camargos, João Paulo Dellasta do Nascimento, Magno Peluso Torquette
98-127
PDF (Português (Brasil))
The Mayor Is On
A Radiography Of Online Campaign Spending In The 2020 Elections
Antônio Silvio Kelly Lima Freitas, Bruno Mello Souza
128-155
PDF (Português (Brasil))
Professionalization Between Combativeness And Restraint
Jair Bolsonaro's Twitter Campaign In The 2022 Elections
André Sampaio Furlani, Isabele Batista Mitozo
156-188
PDF (Português (Brasil))
“Everybody Around Me Is Talking About The Same News”
An Analysis Of News And Its Sources Shared In “Bolsonaristas” Whatsapp Groups In 2022 Brazilian Presidential Election
Luana Fonseca
189-208
PDF (Português (Brasil))
Social Media Platforms As A Socio-State Interface
Use Of Facebook And Instagram By City Halls In The Varginha-MG Micro-Region
José Agnaldo Montesso Júnior, Carla Leila Oliveira Campos
209-244
PDF (Português (Brasil))
Government Communication In Municipal Public Health On Instagram
Lucas Braga da Silva, Keliane Morais Silva Santos Vale, Mônica Aparecida da Rocha Silva, Lia de Azevedo Almeida
245-275
PDF (Português (Brasil))
The Right-Wing In The 2022 Presidential Elections
Analysis Of The Informative Flow Through Urls And Rts On Twitter
Maíra Orso, Naiara Sandi de Almeida Alcantara, Júlia Frank de Moura
276-299
PDF (Português (Brasil))
Resenha
CONNELL, Raewyn. Gênero em termos reais. 1. ed. São Paulo: Nversos, 2016.
Marcos Paulo Magalhães de Figueiredo, Carlito Lins de Almeida Filho
302-308
PDF (Português (Brasil))
PANKE, Luciana. Caminos para el protagonismo feminino. 1. ed. Valencia: Tirant Lo Banch, 2024.
Rafaela Berger Pereira
309-318
PDF (Português (Brasil))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)